Η πρόταση να καθιερωθεί το εµφιαλωµένο, επώνυµο ελαιόλαδο στα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία θα δώσει νέα ώθηση και θα αποτελέσει την καλύτερη διαφήµιση για το ελληνικό ελαιόλαδο διεθνώς.
Οι πελάτες των ξενοδοχείων αγανακτισμένοι με τις υψηλές τιμές των προϊόντων στο μίνι μπαρ έχουν απαξιώσει την υπηρεσία και προτιμούν τα κοντινά καταστήματα που προσφέρουν πολύ χαμηλότερες τιμές.
Φαγητό και ποτό σε ένα mainstream μαγαζί που έχει γίνει στέκι στα νότια προάστια.
Ο Aντονι Μπουρντέν ανοίγει υπαίθρια αγορά τροφίμων στη Νέα Υόρκη.
Δοκιμάσαμε το καινούριο μενού της διάστερης Σπονδής και... έχουμε και λέμε.