Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις «Γεύσεις του τόπου μας» στα Ιωάννινα, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη, με χορηγό την ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS.
Ανάμεσα στα προϊόντα που κυρίως αγοράζουν μέσω των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, είναι: προϊόντα προσωπικής υγιεινής (25%), απορρυπαντικά (17,4%), καθαριστικά για το σπίτι (16,1%), χυμοί-αναψυκτικά-καφέδες (15,6%).
Σε ένα αµπελοτόπι 18 στρεµµάτων στην Καµπανία της Γαλλίας παράγεται η κορωνίδα του οίκου Krug, ένα συγκλονιστικό κρασί.
Οι τουρίστες που επισκέπτονται την Κρήτη θα έπρεπε να επιστρέφουν στην πατρίδα τους έχοντας αγοράσει τουλάχιστον ένα λίτρο ελαιόλαδο. Ετσι, οι εξαγωγές του κρητικού ελαιολάδου θα έφταναν τους 3.500 τόνους και όχι τους 1.300 που είναι σήμερα.
Η δουλειά των μαγείρων εξαρτάται από τα δώρα της φύσης. Οφείλουμε να ανταποδώσουμε, προστατεύοντάς την: μαγειρεύοντας «βιώσιμα».