Τσάι στη Νέα Υόρκη σερβίρουν τα Starbucks
Τελικά το ρόφημα δεν είναι μόνο για τα βρετανικά σαλόνια.
Να βγάλει το τσάι πέρα από τα βρετανικά σαλόνια επιχειρεί με το νέο άνοιγμά της η αλυσίδα Starbucks. Μάλιστα, τα βήματα κάθε άλλο παρά δειλά θα είναι, αφού η αγορά στην οποία στοχεύει σε πρώτο στάδιο είναι η αμερικανική. Η πρώτη τσαγερί θα ανοίξει στη Νέα Υόρκη, με την επωνυμία όμως Teavana. Πρόκειται για μια εταιρεία που αγόρασαν πριν από ένα χρόνο τα Starbucks και η οποία διαθέτει περισσότερα από 300 καταστήματα, η πλειοψηφία των οποίων βρίσκεται σε εμπορικά κέντρα.
Όπως ανακοινώθηκε από την ιδιοκτήτρια εταιρεία μαζί με το τσάι θα σερβίρονται όχι μόνο μπισκότα, αλλά και σαλάτες καθώς και διάφορα άλλα μικρά πιάτα η τιμή των οποίων θα κυμαίνεται από τρία έως δεκαπέντε δολάρια.
Όσο για το τσάι καθαυτό θα μπορεί κανείς να το γεύεται σε διάφορες εξωτικές γεύσεις, όπως το μανταρίνι και ο ανανάς, πληρώνοντας από τρία έως έξι δολάρια. Και μπορεί η οικονομική κρίση να μαστίζει εκατοντάδες επιχειρήσεις, ωστόσο για τα Starbucks αυτή είναι μια λέξη άγνωστη.
Αρκεί να αναφέρουμε ότι η εταιρεία, που έχει περισσότερα από 11.000 καταστήματα σε αμερικανικό έδαφος, κατάφερε ακόμη και εν μέσω κρίσης να αυξήσει τον τζίρο της ανεβάζοντας τις τιμές και ανανεώνοντας παράλληλα τα βρώσιμα προϊόντα της.
Την απόπειρα «καλωσόρισε» η Jenny Ko, ιδιοκτήτρια τσαγερίας στην περιοχή του Χάρλεμ, αν και αναγνωρίζει το γεγονός ότι με το άνοιγμα των Starbucks έβαλαν λουκέτο πολλά μικρά καφέ. Αλλωστε, όπως υποστηρίζει είναι μια πολύ καλή ευκαιρία οι αμερικανοί πολίτες να εξοικειωθούν με τη φιλοσοφία του τσαγιού.
Το αν θα «πέσει μέσα» στις προβλέψεις της μένει να αποδειχθεί, αφού οι Νεοϋορκέζοι θα πρέπει να απαρνηθούν τα κοκτέιλ και να στραφούν σε πιο «ζεστές» και συντηρητικές συνήθειες.
Αναδημοσίευση από το www.kathimerini.gr